Actualització normativa en matèria d'activitats

Comparteix
20/11/2017 - 11/12/2017 09:30 - 14:30

Aula S7. Planta -1 de l’Edifici 25. Recinte de l’Escola Industrial. C/Comte d'Urgell, 187 Barcelona

Curs Actualització normativa en matèria d’activitats

La Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea de Territori de la Diputació de Barcelona presenta aquesta acció formativa específica sobre l’àmbit de la gestió d’activitats. Aquest curs vol adquirir coneixements sobre la normativa d’aplicació a les activitats i sobre les novetats normatives que s’estan treballant en els diferents àmbits.

Presentació

La Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea de Territori de la Diputació de Barcelona presenta aquesta acció formativa específica sobre l’àmbit de la gestió d’activitats. Aquest curs vol adquirir coneixements sobre la normativa d’aplicació a les activitats i sobre les novetats normatives que s’estan treballant en els diferents àmbits:

·  Prevenció i Control Ambiental, Espectacles i activitats Recreatives, Prevenció i seguretat en matèria d’incendis

·  Establiments i activitats: Marc Normatiu, condicions a fixar en les llicències i límits d’emissió i valors de referència de les emissions atmosfèriques.

·  Llei de simplificació de l’activitat administrativa. Activitats no classificades. Plans de verificació d’activitats comunicades, exemple municipal metodologia Diputació de Barcelona en plans de verificació.

·  Finestreta única empresarial. Nous temps i nous serveis a les empreses.

Programa

Sessió 1: Dilluns 20/11/2017

Prevenció i Control Ambiental, Espectacles i activitats Recreatives i  Prevenció i seguretat en matèria d’Incendis.

09:30-11:00 Xavier Nicolau. Cap de Gestió Ambiental Unificada de Barcelona (OGAU). Departament de Territori i Sostenibilitat.

11:00-12:30 Margarida Gómez. Servei de Control d’Espectacles Públics i activitats recreatives. Departament d’Interior.

12:30-14:30 Joan Gallart. Cap de Servei de Prevenció. Departament d’Interior.

Sessió 2: Dilluns 27/11/2017

Establiments i activitats: Marc normatiu, condicions a fixar en les llicències i límits d’emissió i valors de referència de les emissions atmosfèriques.

09:30-14:30 Meritxell Rodríguez i Elena Felip. Secció Emissions atmosfèriques. Departament de Territori i Sostenibilitat.

Sessió 3: Dilluns 4/12/2017

Llei de simplificació de l’activitat administrativa. Activitats no classificades. Plans de verificació d’activitats comunicades. Exemple municipal metodologia Diba.

09:30-10:45 Montse Escudé. Oficina d’Activitats de la Gerència d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de la Diputació de Barcelona.

10:45-12:15 Xavier Silvestre. Lletrat dels Serveis Jurídics de l’Ajuntament de Barcelona.

12:15-13:45 Isabel Alonso i Joan Balanyà. Oficina d’Activitats de la Gerència d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de la Diputació de Barcelona.

13:45-14:30 Aleix Cervantes. Ajuntament de Sant Fruitós del Bages Pla de verificació d’activitats comunicades.

Sessió 4: Dilluns 11/12/2017

Finestreta Única Empresarial. Nous temps i nous serveis per a les empreses.

09:30-10:45 Cristina Pruñonosa. Gerent de l’Oficina de Gestió Empresarial del Departament d’Empresa i Coneixement.

10:45-12:00 Natàlia Cantero. Responsable de la FUE al món local.

12:00-13:15 Judith Gallimó. Responsable de Canal Empresa.

13:15-14:30 Maria Dolores Triviño. Responsable de Qualitat i processos.

Metodologia

Sessions teòriques i pràctiques

Destinataris

Personal tècnic i administratiu que duen a terme tasques en matèria d’activitats

Calendari

20,27 de novembre i 4 i 11 de desembre de 2017

Inscripcions

El període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.

Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç

Lugar