Sessió “Com prevenir el consum d’alcohol en la gent jove en temps de COVID-19”

• Data: 26 de novembre de 2020
  • Horari: de 10 a 13 h
  • Format: En línia (a través de l'aplicació Zoom)

Objectius

Reflexionar sobre els comportaments a l’adolescència i joventut vers el consum d’alcohol, i alhora donar a conèixer estratègies que s’estan duent a terme en el nostre territori per tal de prevenir i reduir els efectes negatius del consum d’alcohol en el jovent en l’actual situació de pandèmia.

Destinataris

Adreçada a personal tècnic municipal i a totes aquelles persones vinculades a la prevenció del consum d'alcohol en població jove.

Programa i ponències de la sessió

10.00 h Benvinguda
10.20 h Si jo et dic no, tu diràs sí. Entendre el cervell adolescent per saber com acompanyar [pdf. 6,10 MB]

• Fran Rojas, educador social amb 20 anys d’experiència en el treball amb joves i adolescents
11.15 h Pausa
11.20 h Com s’han readaptat en temps de COVID-19 les entitats que fan prevenció del consum d’alcohol en la gent jove?

12.00 h Experiències municipals durant la COVID-19 en prevenció del consum d’alcohol en la gent jove

12.55 h Tancament