Actualització normativa en matèria d'activitats
La Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea de Territori de la Diputació de Barcelona presenta aquesta acció formativa específica sobre l’àmbit de la gestió d’activitats. Aquest curs vol adquirir coneixements sobre la normativa d’aplicació a les activitats i sobre les novetats normatives que s’estan treballant en els diferents àmbits.
Presentació
La Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea de Territori de la Diputació de Barcelona presenta aquesta acció formativa específica sobre l’àmbit de la gestió d’activitats. Aquest curs vol adquirir coneixements sobre la normativa d’aplicació a les activitats i sobre les novetats normatives que s’estan treballant en els diferents àmbits:
· Prevenció i Control Ambiental, Espectacles i activitats Recreatives, Prevenció i seguretat en matèria d’incendis
· Establiments i activitats: Marc Normatiu, condicions a fixar en les llicències i límits d’emissió i valors de referència de les emissions atmosfèriques.
· Llei de simplificació de l’activitat administrativa. Activitats no classificades. Plans de verificació d’activitats comunicades, exemple municipal metodologia Diputació de Barcelona en plans de verificació.
· Finestreta única empresarial. Nous temps i nous serveis a les empreses.
Programa
Sessió 1: Dilluns 20/11/2017
Prevenció i Control Ambiental, Espectacles i activitats Recreatives i Prevenció i seguretat en matèria d’Incendis.
09:30-11:00 Xavier Nicolau. Cap de Gestió Ambiental Unificada de Barcelona (OGAU). Departament de Territori i Sostenibilitat.
11:00-12:30 Margarida Gómez. Servei de Control d’Espectacles Públics i activitats recreatives. Departament d’Interior.
12:30-14:30 Joan Gallart. Cap de Servei de Prevenció. Departament d’Interior.
Sessió 2: Dilluns 27/11/2017
Establiments i activitats: Marc normatiu, condicions a fixar en les llicències i límits d’emissió i valors de referència de les emissions atmosfèriques.
09:30-14:30 Meritxell Rodríguez i Elena Felip. Secció Emissions atmosfèriques. Departament de Territori i Sostenibilitat.
Sessió 3: Dilluns 4/12/2017
Llei de simplificació de l’activitat administrativa. Activitats no classificades. Plans de verificació d’activitats comunicades. Exemple municipal metodologia Diba.
09:30-10:45 Montse Escudé. Oficina d’Activitats de la Gerència d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de la Diputació de Barcelona.
10:45-12:15 Xavier Silvestre. Lletrat dels Serveis Jurídics de l’Ajuntament de Barcelona.
12:15-13:45 Isabel Alonso i Joan Balanyà. Oficina d’Activitats de la Gerència d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de la Diputació de Barcelona.
13:45-14:30 Aleix Cervantes. Ajuntament de Sant Fruitós del Bages Pla de verificació d’activitats comunicades.
Sessió 4: Dilluns 11/12/2017
Finestreta Única Empresarial. Nous temps i nous serveis per a les empreses.
09:30-10:45 Cristina Pruñonosa. Gerent de l’Oficina de Gestió Empresarial del Departament d’Empresa i Coneixement.
10:45-12:00 Natàlia Cantero. Responsable de la FUE al món local.
12:00-13:15 Judith Gallimó. Responsable de Canal Empresa.
13:15-14:30 Maria Dolores Triviño. Responsable de Qualitat i processos.
Metodologia
Sessions teòriques i pràctiques
Destinataris
Personal tècnic i administratiu que duen a terme tasques en matèria d’activitats
Calendari
20,27 de novembre i 4 i 11 de desembre de 2017
Inscripcions
El període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.
Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç