Novetats

Manlleu, Masquefa i Olesa de Montserrat avancen cap a solucions de ciutat intel·ligent

La Diputació de Barcelona ha lliurat projectes d’estratègies de ciutat intel·ligent als ajuntaments de Manlleu, Masquefa i Olesa de Montserrat; un recurs del Catàleg de serveis que ofereix assistència tècnica per a la diagnosi de solucions de ciutat intel·ligent aplicades a la gestió urbana. Aquests estudis, pensats per a municipis de més de 2.500 habitants i mancomunitats, serveixen per definir i desenvolupar estratègies de ciutat intel·ligent i poder dissenyar solucions per a àmbits de gestió municipal concrets.

06/06/2023 13.53 h.

Les candidatures electorals, en format obert i reutilitzable

Al portal de dades obertes de la Diputació s’ha publicat un conjunt de dades nou que conté les candidatures electorals dels municipis de la demarcació. Aquesta informació inclou noms i cognoms dels candidats i candidates de cada partit, federació, coalició o agrupació amb la denominació i sigles corresponents, així com l’ordre de col·locació en les llistes, i la seva condició de suplent o independent, quan correspon.

26/05/2023 13.01 h.

Publicats al portal de dades obertes els instruments de descripció dels arxius municipals

Al portal de dades obertes de la Diputació de Barcelona s’han afegit dos conjunts de dades nous amb els instruments de descripció dels arxius municipals adherits al programa de manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals. Es tracta, d’una banda, dels quadres de classificació documental dels arxius municipals i, de l’altra, dels inventaris documentals. La informació d’aquests datasets es publica amb formats reutilitzables perquè, a més de poder ser consultada, es pugui fer servir lliurement per altres usos i finalitats.

08/05/2023 13.38 h.

La cartografia dels hàbitats terrestres, publicada al portal de dades obertes de la Diputació

Al portal de dades obertes de la Diputació de Barcelona s’ha publicat un conjunt de dades nou que conté la cartografia dels hàbitats terrestres. Es tracta d’un mapa que localitza i identifica més de 400 hàbitats CORINE, 70 hàbitats d’interès comunitari i 65.000 polígons presents a tota la província de Barcelona i de la part de la de Girona que pertany al Parc Natural del Montseny.

03/05/2023 13.36 h.

Sant Quirze de Besora rep una diagnosi tecnològica

L’Ajuntament de Sant Quirze de Besora ha rebut, per part de la Diputació de Barcelona, una diagnosi tecnològica desenvolupada amb l’objectiu d’ajudar a planificar i gestionar eficientment els seus recursos tecnològics i millorar-ne l’eficiència interna.

28/04/2023 11.23 h.

S'estan mostrant 26 - 30 de 50 resultats.