03/11/2023 09:12 h. - EDGAR MATA ROCA

L’Ajuntament de Calaf ha estrenat web institucional

L’Ajuntament de Calaf ha estrenat web institucional gràcies al suport de la Diputació de Barcelona. La presència institucional a internet és una de les línies de suport als municipis del Catàleg de serveis de la Diputació.

Aquest nou web té una arquitectura de continguts millorada i un disseny actualitzat, amb l’objectiu de prestar serveis de forma més eficient a la ciutadania i assegurar el compliment de la normativa vigent en termes d’accessibilitat, administració electrònica i transparència.

La creació d’un portal institucional comprèn l’anàlisi de continguts, la identificació de mòduls necessaris de publicació i tramitació (seu electrònica, perfil de contractant, tauler d’anuncis, etc.), la posada en funcionament del portal i el seu manteniment.

Aquest suport de la Diputació de Barcelona respon als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 10 "Reducció de les desigualtats” i número 16 "Pau, justícia i institucions sòlides”. Els 17 ODS van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n’assumeix el compliment i desplega la seva acció de suport als governs locals de la província d’acord amb aquests ODS.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.