Novetats

L’aposta per les dades obertes, els projectes de ciutat intel·ligent i l’Urban Social LAB protagonitzen l’últim dia de l’Smart City Expo

L’estand de la Diputació de Barcelona ha acollit, aquest dijous, la tercera i última jornada de presentacions en l’àmbit de la tecnologia, innovació i gestió urbana. En concret, la Diputació ha dut a terme la sessió ‘Open data: d’un hub de dades a un hub de serveis’ que ha estat seguida de la presentació del rànquing de millors iniciatives de dades obertes a càrrec, en aquest cas, de la Iniciativa Barcelona Open data.

17/11/2022 13.37 h.

Núria Marín rep a una delegació d’alcaldes i regidors de la província a l’estand de l’Smart City Expo

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, ha rebut una delegació d’alcaldes i regidors de la província a l’estand que la corporació té a l’Smart City Expo, que se celebra fins demà dijous al recinte Gran Via de la Fira de Barcelona. Ho ha fet acompanyada del diputat d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial, Marc Verdaguer.

16/11/2022 14.20 h.

Caldes d’Estrac i la Quar aposten per la connectivitat d’alta velocitat

La Diputació de Barcelona ha lliurat estudis de provisió de banda ampla als ajuntaments de Caldes d’Estrac i la Quar per impulsar la connectivitat d’alta velocitat al territori.

15/11/2022 13.46 h.

La Diputació de Barcelona, present a l’Smart City Expo

La Diputació de Barcelona presentarà les seves principals apostes en l’àmbit de la tecnologia, innovació i gestió urbana a l’Smart City Expo, que se celebrarà des de demà dimarts 15 al dijous 17 de novembre a la Fira de Barcelona – Gran Via.

14/11/2022 15.46 h.

L’Estany, el Brull, Sant Iscle de Vallalta i el Consell Comarcal del Garraf estrenen web municipal

Els ajuntaments de l’Estany, el Brull, Sant Iscle de Vallalta i el Consell Comarcal del Garraf han estrenat web institucional gràcies al suport de la Diputació. Aquests nous webs tenen una arquitectura de continguts millorada i un disseny actualitzat, amb l’objectiu de prestar serveis de forma més eficient a la ciutadania i assegurar el compliment de la normativa vigent en termes d’accessibilitat, administració electrònica i transparència.

08/11/2022 09.45 h.

S'estan mostrant 46 - 50 de 50 resultats.