Novetats

L’Ajuntament de Piera rep un estudi de provisió de banda ampla

La Diputació de Barcelona ha lliurat un estudi de provisió de banda ampla a l’Ajuntament de Piera per impulsar la connectivitat d’alta velocitat al territori.

19/04/2023 15.45 h.

La totalitat de municipis de la província de Barcelona tindrà accés a la fibra òptica el primer semestre del 2024

La Diputació de Barcelona continua treballant per facilitar el desplegament de la fibra òptica a tota la província de Barcelona i assolir que la totalitat de municipis del territori hi tinguin accés durant el primer semestre del 2024. És per aquest motiu que en aquest mandat la Diputació ha destinat 27,2 milions d’euros per facilitar la construcció de canalitzacions destinades a la implantació de fibra òptica a la xarxa de carreteres de la corporació.

24/03/2023 12.51 h.

La Diputació promou la governança de les TIC a Malgrat de Mar

L’Ajuntament de Malgrat de Mar ha rebut una diagnosi tecnològica que es concreta en una anàlisi per renovar l’entorn físic dels servidors de base de dades Oracle. Aquesta anàlisi inclou una proposta de cinc possibles models per al nou entorn, d’entre els quals l’Ajuntament ha decidit el més adient tenint en compte les seves necessitats i pressupost.

21/03/2023 13.52 h.

Vallcebre estrena web municipal

L’Ajuntament de Vallcebre ha estrenat web institucional gràcies al suport de la Diputació. Aquest nou web té una arquitectura de continguts millorada i un disseny actualitzat, amb l’objectiu de prestar serveis de forma més eficient a la ciutadania i assegurar el compliment de la normativa vigent en termes d’accessibilitat, administració electrònica i transparència.

21/03/2023 13.35 h.

La Diputació de Barcelona ja ha facilitat la transformació digital de 111 governs locals de la província i amplia el projecte SeTDIBA permetent que 211 nous ens locals s’hi adhereixin

La Diputació de Barcelona continua treballant per desplegar la implantació de l’administració electrònica als governs locals de la província. I és que 111 ens locals ja s'han adherit al projecte ‘SeTDIBA’, que comporta una veritable transformació digital en la gestió dels procediments administratius, dels expedients i dels documents que gestionen aquests governs locals.

20/03/2023 15.53 h.

S'estan mostrant 31 - 35 de 50 resultats.