Novetats

L’Ajuntament de Calaf ha estrenat web institucional

L’Ajuntament de Calaf ha estrenat web institucional gràcies al suport de la Diputació de Barcelona. La presència institucional a internet és una de les línies de suport als municipis del Catàleg de serveis de la Diputació.

03/11/2023 09.12 h.

Promovem l’alta velocitat a Calonge de Segarra i Premià de Dalt

La Diputació de Barcelona ha lliurat estudis de provisió de banda ampla als ajuntaments de Calonge de Segarra i Premià de Dalt per impulsar la connectivitat d’alta velocitat al territori.

30/10/2023 13.04 h.

La Diputació de Barcelona promou la governança de les TIC a Olesa de Bonesvalls

L’Ajuntament d'Olesa de Bonesvalls ha rebut, per part de la Diputació de Barcelona, una diagnosi tecnològica desenvolupada amb l’objectiu d’ajudar a planificar i gestionar eficientment els seus recursos tecnològics i millorar-ne l’eficiència interna.

24/07/2023 13.13 h.

Arenys de Munt rep una diagnosi tecnològica

L’Ajuntament d'Arenys de Munt ha rebut, per part de la Diputació de Barcelona, una diagnosi tecnològica desenvolupada amb l’objectiu d’ajudar a planificar i gestionar eficientment els seus recursos tecnològics i millorar-ne l’eficiència interna.

03/07/2023 13.06 h.

La Diputació de Barcelona lliura una diagnosi tecnològica a Sant Celoni

L’Ajuntament de Sant Celoni ha rebut una diagnosi tecnològica desenvolupada gràcies al recurs tècnic Governança de les TIC, que es pot sol·licitar a través del Catàleg de serveis de la Diputació de Barcelona i que té l’objectiu d’ajudar a planificar i gestionar eficientment els seus recursos tecnològics municipals i millorar-ne l’eficiència interna.

20/06/2023 15.50 h.

S'estan mostrant 21 - 25 de 50 resultats.