Novetats

La Diputació promou l’alta velocitat a la demarcació

Els ajuntaments de Gurb, Sant Andreu de la Barca, Sant Climent de Llobregat i Sant Celoni han rebut, de la Diputació de Barcelona, estudis de provisió de banda ampla per impulsar la connectivitat d’alta velocitat a aquests municipis de la província.

17/11/2023 08.22 h.

Les Franqueses del Vallès i Montcada i Reixac promouen l’alta velocitat

La Diputació de Barcelona ha lliurat estudis de provisió de banda ampla als ajuntaments de les Franqueses del Vallès i Montcada i Reixac per impulsar la connectivitat d’alta velocitat al territori.

15/11/2023 13.05 h.

La Diputació presenta un projecte de digitalització per fer front a l’impacte de la sequera a les instal·lacions esportives

Monitoritzar, telemesurar i estalviar en el consum d’aigua a les instal·lacions esportives de la província davant l’actual situació de sequera. Aquest és el projecte de digitalització que la Diputació de Barcelona ha presentat, aquest dijous, a l’estand que la corporació ha tingut a l’Smart City Expo World Congress.

09/11/2023 17.43 h.

L’Smart City Expo acull la presentació d’una eina que permet comparar els serveis que es presten als municipis de la província

El vicepresident segon i diputat de Bon govern, Transparència i Participació, Dionís Guiteras, ha presentat aquest dimecres el 'Centre d'anàlisi de serveis municipals per a la cohesió territorial' de la Diputació de Barcelona, en el marc de l’Smart City Expo World Congress que se celebra fins aquest dijous a Fira de Barcelona - Gran Via.

08/11/2023 16.53 h.

Lluïsa Moret recalca el compromís de la Diputació perquè els municipis comptin amb uns serveis públics innovadors i de qualitat

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, ha ressaltat aquest dimecres el clar compromís de la corporació per facilitar que els municipis de la província «comptin amb serveis públics que incorporin dues mirades inqüestionables: una és la innovació i l’altra la qualitat». Així ho ha expressat durant visita que ha fet a l’estand que la Diputació té a l’Smart City Expo World Congress de Barcelona.

08/11/2023 14.50 h.

S'estan mostrant 16 - 20 de 50 resultats.