Novetats

La Diputació celebra els Dies de Dades Obertes

La Diputació de Barcelona s’uneix a la celebració dels Dies de Dades Obertes, que és una cita anual que s’està celebrant aquesta setmana. Aquesta efemèride serveix per visibilitzar el potencial i les utilitats de les dades obertes arreu del món.

09/03/2023 15.40 h.

Tordera estrena web municipal

L’Ajuntament de Tordera ha estrenat web institucional gràcies al suport de la Diputació. Aquest nou web té una arquitectura de continguts millorada i un disseny actualitzat, amb l’objectiu de prestar serveis de forma més eficient a la ciutadania i assegurar el compliment de la normativa vigent en termes d’accessibilitat, administració electrònica i transparència.

08/03/2023 16.31 h.

Sant Martí d’Albars rep l’informe de transparència del municipi

El diputat d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial, Marc Verdaguer, ha lliurat a l’alcalde de Sant Martí d’Albars, Ramon Padrós, l’informe de transparència d’aquest municipi, que pretén refermar l’aposta de tenir uns governs locals transparents, propers a la ciutadania.

02/03/2023 08.12 h.

L’acompanyament de la Diputació de Barcelona als governs locals per afrontar el relleu generacional, reconegut amb premi ANEXPAL

La iniciativa ‘Relleu generacionals per als Governs Locals i la Guia per a la seva aplicació’ de la Diputació de Barcelona ha estat reconeguda amb el Premi ANEXPAL com a iniciativa innovadora en gestió de persones. L’acte de lliurament ha estat durant el II Congrés Nacional de Gestió de Persones a l’Administració Local que s’ha celebrat a Alacant.

23/02/2023 17.56 h.

Estratègies de ciutat intel·ligent per a Esplugues de Llobregat

La Diputació de Barcelona ha lliurat una diagnosi d’estratègies de ciutat intel·ligent a l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat, que ha permès definir una solució innovadora de ciutat intel·ligent en l’àmbit del servei de recollida de residus i neteja viària per a aquest municipi.

15/02/2023 11.05 h.

S'estan mostrant 36 - 40 de 50 resultats.