Novetats

Analitzada la cobertura mòbil a Teià

La Diputació de Barcelona ha lliurat a l’Ajuntament de Teià un estudi de cobertures de telefonia mòbil. Gràcies a aquest projecte, l’Ajuntament de Teià pot conèixer l’estat real de la cobertura i la qualitat del servei de telefonia mòbil al municipi, per tal de definir actuacions de millora de les prestacions vinculades a aquest servei de telecomunicacions.

15/12/2023 10.27 h.

Aguilar de Segarra i Montmajor promouen l’alta velocitat al territori

La Diputació de Barcelona ha lliurat estudis de provisió de banda ampla als ajuntaments d’Aguilar de Segarra i Montmajor per impulsar la connectivitat d’alta velocitat al territori.

15/12/2023 09.46 h.

La Diputació promou l’alta velocitat al territori

Els ajuntaments de Lluçà, Mura, Sant Pere de Riudebitlles i Sant Quirze Safaja han rebut, de la Diputació de Barcelona, estudis de provisió de banda ampla per impulsar la connectivitat d’alta velocitat al territori.

01/12/2023 08.20 h.

Sant Andreu de Llavaneres ja disposa de l’anàlisi de dades de la xarxa d’abastament d’aigua del municipi

La Diputació de Barcelona ha lliurat a l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres un projecte d’estratègies de ciutat intel·ligent, que s’ha centrat en l’anàlisi de dades de la xarxa d’abastament d’aigua del municipi. En concret, s’ha definit l’ontologia de dades relacionada amb la gestió de l’aigua, tant dels dipòsits d’aigua potable, com dels comptadors d’aigua domèstica, per poder analitzar-ne els consums. També s’han dissenyat diversos quadres de comandament d’anàlisi de dades.

01/12/2023 08.10 h.

La Diputació de Barcelona inicia el procés de reparació dels funcionaris de la corporació depurats pel franquisme

Amb el compromís de recuperar la memòria històrica, el reconeixement i la reparació de les víctimes de la repressió franquista, la Diputació de Barcelona ha iniciat el procés de reparació dels funcionaris de la corporació que van ser depurats pel franquisme i, també, d’aquells que van exiliar-se o no van poder sol·licitar la readmissió.

17/11/2023 10.05 h.

S'estan mostrant 11 - 15 de 50 resultats.