Novetats

Santa Maria de Martorelles aposta per la governança de les TIC

La Diputació de Barcelona ha lliurat a l’Ajuntament de Santa Maria de Martorelles una diagnosi tecnològica desenvolupada gràcies al recurs tècnic Governança de les TIC, que té l’objectiu d’ajudar els ajuntaments a planificar i gestionar eficientment els seus recursos tecnològics i millorar-ne l’eficiència interna.

31/01/2024 13.13 h.

Badalona avança cap a solucions de ciutat intel·ligent

La Diputació de Barcelona ha lliurat a l’Ajuntament de Badalona un projecte d’estratègies de ciutat intel·ligent, que ha consistit en el disseny i implementació de diferents quadres de control d’ecologia urbana per tal de visualitzar i analitzar les dades provinents de dispositius instal·lats al municipi relacionades amb el medi ambient.

18/01/2024 12.53 h.

Mollet avança cap a solucions de ciutat intel·ligent amb l’ anàlisi de la contaminació de l’aire

La Diputació de Barcelona ha lliurat un projecte d’estratègies de ciutat intel·ligent a l’Ajuntament de Mollet del Vallès, mitjançant el qual s’ha dissenyat i implantat un quadre de control d’anàlisi de contaminació de l’aire.

10/01/2024 13.28 h.

La Diputació impulsa la connectivitat d’alta velocitat al Montseny, Olèrdola i Sant Quirze de Besora

Els ajuntaments del Montseny, Olèrdola i Sant Quirze de Besora han rebut, de la Diputació de Barcelona, estudis de provisió de banda ampla per impulsar la connectivitat d’alta velocitat al territori. A més, també proposen l’estratègia de planificació del desplegament de les infraestructures de telecomunicacions en aquests municipis, d’acord amb els interessos de connectivitat dels ajuntaments i tenint en compte el marc regulador vigent.

08/01/2024 13.08 h.

La Diputació promou l’alta velocitat al territori a Fogars de Montclús i Sant Cebrià de Vallalta

Els ajuntaments de Fogars de Montclús i Sant Cebrià de Vallalta  han rebut, per part de la Diputació de Barcelona, els estudis de provisió de banda ampla per impulsar la connectivitat d’alta velocitat al territori. Aquests estudis proposen l’estratègia de planificació del desplegament de les infraestructures de telecomunicacions en aquests municipis, d’acord amb els interessos de connectivitat dels ajuntaments i tenint en compte el marc regulador vigent.

05/01/2024 11.38 h.

Mostrando el intervalo 6 - 10 de 50 resultados.