20/06/2023 15:50 h. - EDGAR MATA ROCA

La Diputació de Barcelona lliura una diagnosi tecnològica a Sant Celoni

L’Ajuntament de Sant Celoni ha rebut una diagnosi tecnològica desenvolupada gràcies al recurs tècnic Governança de les TIC, que es pot sol·licitar a través del Catàleg de serveis de la Diputació de Barcelona i que té l’objectiu d’ajudar a planificar i gestionar eficientment els seus recursos tecnològics municipals i millorar-ne l’eficiència interna.

El projecte és una anàlisi per renovar la infraestructura de la xarxa d’àrea local a la seu de l’Ajuntament. És per aquest motiu que s’ha realitzat una anàlisi de la situació actual, una proposta de diferents opcions per abordar els treballs de millora i diferents planificacions per a la seva execució per tal que l’Ajuntament pugui triar l’opció més convenient en funció de les necessitats i el pressupost disponible. Per últim, s’ha fet un document amb recomanacions de caire administratiu i tècnic per a la redacció de les clàusules tècniques en una futura licitació del contracte per a la renovació de la xarxa.

Aquest suport s’ha realitzat a partir de les recomanacions d’una diagnosi TIC realitzada fa uns anys on es va posar de manifest diversos problemes a la xarxa d’àrea local, com la limitació de l’ample de banda per culpa de l’antiguitat del cablejat a algunes zones, carència de punts de connexió i instal·lacions deficitàries.

Aquesta acció de la Diputació de Barcelona respon als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) números 9 “Indústria, innovació i infraestructures” i 11 “Ciutats i comunitats sostenibles”. Els 17 ODS van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n’assumeix el compliment i desplega la seva acció de suport als governs locals de la província d’acord amb aquests ODS.

Sant Celoni rep de la Diputació una diagnosi tecnològica desenvolupada

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.