02/03/2023 08:12 h. - EDGAR MATA ROCA

Sant Martí d’Albars rep l’informe de transparència del municipi

El diputat d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial, Marc Verdaguer, ha lliurat a l’alcalde de Sant Martí d’Albars, Ramon Padrós, l’informe de transparència d’aquest municipi, que pretén refermar l’aposta de tenir uns governs locals transparents, propers a la ciutadania.

Els informes de gestió de la transparència són un producte del Catàleg de serveis i, després d’haver dut a terme un pla inicial d’acció segons els interessos de cada ajuntament, poden incloure una diagnosi de la situació del portal de la transparència, la millora de la gestió de la transparència, la identificació de les fonts d’on treure la informació de transparència, la capacitació en l’ús del portal de transparència i l’establiment dels objectius de millora i seguiment en aquest àmbit.

A més de Sant Martí d’Albars, en les últimes setmanes vuit ajuntaments osonencs també han rebut l’informe de transparència. Aquests són el d’Olost, Sant Quirze de Besora, Montesquiu, Tavèrnoles, Vilanova de Sau, Sant Boi de Lluçanès, Sant Sadurní d'Osormort i Santa Cecília de Voltregà.

Aquesta acció de la Diputació de Barcelona respon a l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 16 'Pau, justícia i institucions sòlides'. Els 17 ODS van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n’assumeix el compliment i desplega la seva acció de suport als governs locals de la província d’acord amb aquests ODS.

Verdaguer i Padrós amb l'informe de transparència lliurat per la Diputació de Barcelona

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.