Visita de les unitats mòbils d'informació al consumidor
Atenció i assessorament presencial i personalitzat a la ciutadania, en l'àmbit de la defensa dels seus drets com a consumidors, mitjançant les visites que les unitats mòbils d'informació al consumidor fan als municipis. Les visites es programen trimestralment, atenent les característiques del municipi i la demanda ciutadana coneguda. En la programació es tindrà en compte la freqüència de visites anteriors.
-
Criteris de valoració i priorització
- Unitat mòbil d'informació al consumidor. Viabilitat i adequació tècnica, econòmica i temporal de la proposta sol·licitada.
- Destinataris
- Ajuntaments de municipis de fi ns a 20.000 habitants, adherits a la Xarxa Local de Consum i que no disposin de servei municipal de consum.
- Sol·licituds: tramitació electrònica
Gestió i tramitació de reclamacions de la ciutadania en matèria de consum: bústia del consumidor
Servei de gestió i tramitació d'aquelles consultes i reclamacions de consum que la ciutadania pugui presentar de manera presencial o per altres mitjans. Es tramiten totes les consultes presentades presencialment a les unitats mòbils d'informació al consumidor (UMIC) o a través dels serveis dels ajuntaments, segons data de presentació de les consultes.
- Criteris de valoració i priorització
- Viabilitat i adequació tècnica, econòmica i temporal de la proposta sol·licitada.
- Destinataris
- Ajuntaments de municipis de fi ns a 20.000 habitants, adherits a la Xarxa Local de Consum i que no disposin de servei municipal de consum.
- Sol·licituds: tramitació electrònica