Llistador de notícies

• I Congrés Internacional sobre Dones i Seguretat Viària

29/05/2015 11:20 h.

Ahir 28 d'abril es va portar a terme a l'Espai Francesca Bonnemaison el I Congrés Internacional sobre Dones i Seguretat Viària, organitzat pel Servei Català de Trànsit (SCT) i en el qual experts internacionals van analitzar el paper de la dona en la mobilitat.

• Jornada "Reptes d'intervenció vers l'assetjament sexual en contextos d'oci nocturn i consum de drogues"

29/05/2015 11:19 h.

La Fundació Salut i Comunitat està celebrant avui dimecres 8 d'abril la jornada "Reptes d'intervenció vers l'assetjament sexual en contextos d'oci nocturn i consum de drogues" a l'Espai Francesca Bonnemaison, un ampli debat entorn dels reptes d'intervenció vers l'assetjament sexual en contextos d'oci nocturn i consum de drogues.

• Formació

29/05/2015 11:18 h.

S'ha obert el període d'inscripció pel curs "Pautes d'intervenció en situacions de violència de gènere. Tractament diferenciat dels actors: agressors i víctimes".

Espai Francesca Bonnemaison
    Del 16 d'abril al 21 de maig.

• Jornada "Escola de Dones Polítiques". Sabadell

29/05/2015 11:09 h.

El diputat de Benestar Social, Salut Pública i Consum, Igualtat i Ciutadania, Josep Oliva, va inaugurar dissabte 21 de març la jornada "Escola de Dones Polítiques" a Sabadell.

Espai Francesca Bonnemaison
    Del 16 d'abril al 21 de maig

• COMMEMORACIÓ DEL DIA INTERNACIONAL DE LES DONES 2015 Transformar els temps de treball. Un pas més per a l'equitat de gènere

25/05/2015 15:51 h.

El dia 12 de març en els actes de commemoració del Dia Internacional de les Dones, es va portar a terme la jornada de debat "Transformar els temps de treball. Un pas més per a l'equitat de gènere".

La vicepresidenta segona de la Diputació, Mercè Conesa, va presentar l'acte destacant que «com a institucions, hem de fer un nou plantejament dels usos del temps; adaptar-nos a les noves realitats de la ciutadania i promoure un ús igualitari dels temps quotidians. Cal una transformació social i política».

• Campanya institucional 8 de març 2015. Dia Internacional de les Dones

25/05/2015 15:50 h.

En el marc de la commemoració el 8 de març del Dia Internacional de les Dones, la Generalitat de Catalunya, les quatre Diputacions, l'Associació Catalana de Municipis i la Federació de Municipis de Catalunya, divulguen a partir d'avui una campanya, engegada per l'Institut Català de les Dones, amb el missatge "Tu mous fitxa. Catalunya per l'equitat de gènere".

• 1er Ciclo Cultural Uruguay&Catalunya "MUJERES"

25/05/2015 15:48 h.

El 5 de març a l'Espai Francesca Bonnemaison, el diputat de Benestar Social, Salut Pública i Consum, Igualtat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona, Josep Oliva inagurarà el Cicle Cultural Uruguay & Catalunya dedicat a les dones.

• Escola de dones polítiques

25/05/2015 15:19 h.

L'Àrea d'Atenció a les Persones i l'Institut Català de les Dones organitzen conjuntament l'Escola de Dones Polítiques, espai de trobada, reflexió i d'intercanvi per a reforçar el propi talent i ampliar les estratègies per dirigir el projecte polític.

S'estan mostrant 251 - 258 de 258 resultats.