Llistador de notícies

• Acte de presentació del II Pla d'Igualtat Municipal 2016-2019 de Sant Vicenç dels Horts

08/07/2016 16:41 h.

El diputat d'Igualtat i Ciutadania, Antoni Garcia, va participar el 8 de juliol en aquest acte que va tenir lloc a la Sala d'Actes de l' Ajuntament, presidit per l'alcaldessa, Maite Aymerich. El document inclou una diagnosi, a partir de la qual es planificaran les polítiques d'igualtat del municipi per als propers anys.

• Coneixent la ciutadania de Granollers: la realitat de les dones i els homes (2016)

07/07/2016 13:29 h.

El Museu de Granollers va acollir, ahir 6 de juliol, la presentació de l'estudi sociològic Coneixent la realitat de les dones i els homes de Granollers. El treball és fruit d'un encàrrec de l'Ajuntament a través del Centre d'Informació i Recursos per a Dones (CIRD) a la Diputació de Barcelona per obtenir informació sobre la igualtat de gènere.
    L'acte va comptar amb la participació de l'alcalde de Granollers, Josep Mayoral, la Regidora d'Igualtat de Gènere, Ma. del Mar Sánchez Martínez, i de la tècnica assessora d'Igualtat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona, Sílvia Casola.
    Més informació.

• Jornada de presentació de la Diagnosi de la situació dels municipis en relació les polítiques LGTBI i àmbits d'actuació del pla tipus.

28/06/2016 11:12 h.

En el context dels actes de commemoració del 28 de juny Dia per a l'alliberament de lesbianes, gais, transsexuals, bisexuals i intersexuals, l'Oficina de Dones i LGTBI de la Diputació de Barcelona va realitzar, el 29 de juny, una jornada a l'Espai Francesca Bonnemaison per presentar els resultats de la diagnosi de la situació de vuit municipis i un consell comarcal en relació a les polítiques d'LGTBI

La benvinguda institucional ha estat a càrrec del diputat d'Igualtat i Ciutadania de la Diputació, Antoni Garcia, i de la directora general d'Igualtat del Departament de Treball, Benestar i Famílies de la Generalitat de Catalunya, Mireia Mata.

• Exposició "Derechos humanos y Diversidad Afectivo-Sexual y de Géneros"

20/06/2016 14:53 h.

Del 20 de juny al 8 de juliol podeu visitar al vestíbul de l'Espai Francesca Bonnemaison aquesta exposició d'Amnistía Internacional i la Federación Andaluza ARCO IRIS que té com a objectiu mostrar que els drets de Lesbianes, Gays, Bisexuals, Transsexuals e Intersexuals són Drets Humans.

• Prevenció de les violències masclistes a l'adolescència

27/05/2016 17:08 h.

L'Espai Francesca Bonnemaison ha acollit aquest matí la Jornada "Violències masclistes a l'adolescència: obstacles i noves estratègies de prevenció", on s'han mostrar els resultats del projecte GEAR: Acció de sensibilització per la igualtat de gènere i prevenció de la violència masclista, finançat pel programa Daphne III de la Comissió Europea, i en el qual la Plataforma ha estat participant des del 2014 com a sòcia a Catalunya.

• Segona edició del Congrés European Rainbow Cities

23/05/2016 16:56 h.

Els dies 20 i 21 de maig de 2016 s'ha dut a terme la segona edició del Congrés European Rainbow Cities a la Casa Milà (La Pedrera) de Barcelona, acte que es realitza en el marc de la commemoració del Dia internacional Contra l'Homofòbia.
    El diputat d'Igualtat i Ciutadania Antoni Garcia Acero va obrir el Congrés juntament amb Laura Pérez Castaño regidora de l'Àrea de Cicle de Vida, Feminismes i LGTBI; la directora general d'Igualtat del Departament de Treball Benestar i Famílies de la Generalitat de Catalunya, Mireia Mata; el rector de la Universitat de Vic, Jordi Montaña i el coordinador del congrés, Gerard Coll-Planas.

• Curs "Disseny i la implementació de polítiques públiques LGBTI"

18/05/2016 17:48 h.

Del 10 al 24 de maig s'està celebrant al Consell Comarcal del Baix Llobregat el curs "Disseny i la implementació de polítiques públiques LGBTI" en el qual es tractarà el marc conceptual i marc normatiu de les polítiques LGTBI, la concepció dels drets humans, drets universals versus drets individuals i les eines per a la sensibilització i prevenció.
    Més informació.

• Presentació del I Pla d’Igualtat de Gènere 2016-2019 de l’Ajuntament de Navàs

29/04/2016 11:26 h.

El dijous 28 d'abril, la Sala d'actes de la Biblioteca Josep Mas Carrera de Navàs va acollir l'acte de presentació del I Pla d'Igualtat de Gènere 2016-2019 de l'Ajuntament de Navàs. La inauguració va anar a càrrec de l'Alcalde, Jaume Casals, que va estar acompanyat pel Regidor de Drets Socials, Agustí Serra i per l'Assessora Tècnica d'Igualat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona, Sílvia Casola. A continuació, hi va haver la presentació tècnica del Pla a càrrec de la consultora Clara Dachs.

• Lliurament premis (Re)Imagina’t

27/04/2016 12:27 h.

Ahir, 26 d'abril, a les 20 hores, a l‘Auditori de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna, es va realitzar l'acte de lliurament dels premis i preestrena dels espots guanyadors dels premis (Re)Imagina't, amb la presència de Teresa Pitarch, Presidenta de l'Institut Català de les Dones; Sílvia Casola, assessora tècnica d'Igualat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona  i Pilar Díaz, Alcaldessa d'Esplugues de Llobregat i presidenta de l'Observatori de les dones en els Mitjans de Comunicació.

• Presentació del Pla d'Igualtat de la Mancomunitat de la Conca d'Òdena

19/04/2016 10:07 h.

L'auditori del Museu de la Pell d'Igualada va acollir el 14 d'abril, l'acte de presentació del II Pla d'Igualtat de Gènere 2016-2019 de la Mancomunitat de la Conca d'Òdena. La inauguració va anar a càrrec de l'alcalde d'Igualada i president de la MICOD, Marc Castells, que va estar acompanyat per l'alcalde d'Òdena, Francisco Guisado i l'assessora tècnica d'Igualtat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona, Sílvia Casola.

Mostrando el intervalo 221 - 230 de 258 resultados.