Satisfacció i resultats

Amb cada suport prestat pel Servei d’Assistència a l’Organització Municipal s’envia una breu enquesta de satisfacció a l’ens local beneficiari. Aquesta breu enquesta, compartida pel conjunt d’assistències de la Diputació de Barcelona, incorpora un conjunt de preguntes per copsar la satisfacció de l’ens local (en una escala 0 a 10) en relació amb diferents aspectes de la prestació del recurs i, alhora, obtenir retorn sobre les possibles millores a implementar en el recurs ofert.

Ajust a necessitats Atenció personalitzadaCompetència professionalQualitat del producteSimplicitat del tràmit de sol·licitudQuè ens proposes millorar?   

En aquest apartat web es presenten les valoracions obtingudes, des del 2015, per a cada assistència prestada pel Servei d’Assistència a l’Organització Municipal, així com altres dades sobre els resultats de les assistències realitzades en aquest mandat. Aquestes dades s’aniran actualitzant de forma periòdica a mesura que es vagin rebent nous resultats. Cal posar de relleu que les valoracions obtingudes posen en valor el treball ben fet al llarg dels anys, així com l’esperit de millora i adaptació a les necessitats del territori que tant caracteritzen al nostre Servei:

 

Satisfacció amb les assistències prestades:

 

 
 

 

Satisfacció amb les accions formatives impartides