Selecció de personal per als ajuntaments

 

Des de la Gerència de Serveis d’Assistència al Govern Local, adscrita a l’Àrea d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial, es presten serveis d’assistència en matèria de selecció de personal, donant als governs locals suport amb visió integral, promovent i facilitant eines de gestió i contribuint a la consolidació d'un sector local eficient i estructurat, amb capacitat per a la provisió de serveis especialitzats i de qualitat necessaris pel bon funcionament de les organitzacions municipals. En aquest sentit, fem un pas endavant i assumim la responsabilitat completa dels processos de selecció, per delegació dels ajuntaments, els quals seguiran sent els responsables del nomenament/contractació del personal esdevenint les persones nomenades/contractades treballadors de l’ajuntament i no de Diputació de Barcelona.

Mitjançant aquest espai en el web de la gerència, i des del Servei d’Assistència a l’Organització Municipal (SAOM), us oferirem informació de tots els processos de selecció que realitzem per a cobrir vacants temporals en els diversos ajuntaments que ens hagin delegat la competència de selecció.

Actualment estem treballant en dos projectes concrets. D’una banda estem realitzant els processos d’estabilització de 31 ajuntaments que ens van encomanar la gestió dels mateixos i que podeu seguir en l’apartat AGEMSEP i per altra banda estem realitzant una Borsa supramunicipal de treball temporal en la categoria de Tècnic/a Auxiliar de Biblioteca per als ajuntaments que pertanyen a la Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM). L’espai web d’aquesta borsa estarà actiu en el moment en que aquesta convocatòria estigui aprovada i publicada. Preveiem que això sigui en la primera quinzena del proper mes de maig. En aquell moment l’espai contindrà informació sobre les bases de la convocatòria, així com informació sobre cadascuna de les fases del procés de selecció.

En un futur, en aquest espai, podreu trobar també informació sobre les següents convocatòries que es realitzin, sempre prèvia delegació de la competència dels ajuntaments.

Per qualsevol consulta relacionada, ens podeu contactar a l'adreça: saom.seleccio@diba.cat


 

La Diputació de Barcelona ha assumit l’encomanda de gestió material per a la selecció de personal derivada de les ofertes públiques d’estabilització dels municipis de fins a 20.000 habitants, de conformitat amb la Llei 20/2021, de 28 de desembre, en el marc del conveni tipus subscrit amb els ajuntaments que es veuen actius en el mapa.

Accés a les convocatòries.

La Diputació de Barcelona convoca un procés selectiu per constituir una borsa de treball supramunicipal per cobrir necessitats de personal temporal en la categoria de tècnic/a auxiliar de biblioteca, destinada als Ajuntaments de la demarcació de Barcelona amb biblioteques integrades a la Xarxa de Biblioteques Municipals.

Les persones seleccionades podran ser nomenades/contractades pels ajuntaments que han delegat la competència de selecció i gestió de la borsa supramunicipal.

Accés a la convocatòria.