16/01/2023 11:13 h.

Noves línies d'assistència per l'exercici 2023

Comparteix

Amb la posada en marxa de l'exercici 2023 us presentem les 3 noves línies d'assistència que oferim des de la Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local.

1. Planificació de la plantilla: anàlisi de la temporalitat i proposta tècnica de l'ocupació ordinària:

S'ofereix suport i assessorament tècnic en l'anàlisi de la temporalitat de la plantilla de personal on es determinen quines són les places que han de cobrir-se de forma definitiva en funció de la normativa vigent, la situació de temporalitat i les prioritats de l'organització.

Enllaç a la fitxa del catàleg

 

2. Gestió material dels processos de selecció per estabilització:

Aquest recurs té per objecte facilitar als ajuntaments la realització dels processos de selecció de personal. En l'actual catàleg es donarà suport en la gestió de la selecció de personal dins dels processos d'estabilització de l'ocupació temporal. En aquest sentit es realitzarà la gestió material dels dits processos, sense modificar en cap sentit les competències que els hi són pròpies als òrgans de selecció municipals.

Enllaç a la fitxa del catàleg

 

3. Auditories retributives i registre salarial vinculats al pla d'igualtat intern dels ens locals:

Aquest recurs té per objecte donar suport als ens locals per a que puguin donar resposta a les obligacions normatives en relació al registre salarial i a l'auditoria retributiva vinculada a plans d'igualtat, siguin aquests realitzats en el marc del projecte que desenvolupa l'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social a través de l'Oficina l'Oficina de Polítiques d'igualtat de la Diputació de Barcelona o siguin realitzats fora del marc d'aquest projecte. També ens dirigim a aquells ens que, a banda de l'elaboració de plans d'igualtat, estiguin interessats en realitzar una auditoria retributiva vinculada a la igualtat de gènere, validar l'auditoria que ja tinguin realitzada o vulguin assessorament en aspectes puntuals de les seves auditories.

Enllaç a la fitxa del catàleg