12/03/2024 14:00 h.

Finalitzada la primera ronda de sessions de treball territorials de l’Espai 5.12 de la CORH

El passat mes de novembre es va inaugurar, en el marc del projecte de la CORH, un nou espai presencial conformat pels responsables de recursos humans dels ajuntaments de la demarcació de Barcelona d’entre 5.000 i 12.000 habitants: l’Espai 5.12.

Aquesta nova plataforma pren com a base i referència l’experiència de la xarxaCORH que, amb els seus 18 anys de trajectòria, es constitueix com una xarxa de professionals totalment consolidada i reconeguda, amb un fort sentiment de pertinença entre vosaltres, i que ha esdevingut un model d’èxit pel que fa a la gestió del coneixement i el treball col·laboratiu al món local.

En aquest context, el full de ruta 2024 de l’Espai 5.12 contempla, entre d’altres activitats i projectes, sessions de treball territorials grupals.

En el marc d’aquestes, s’han convocat als diferents membres de l’Espai 5.12, per grups de treball reduïts, en dependències d’un ajuntament de cadascun dels grups (que ha fet d’amfitrió). El calendari de les sessions ha estat el següent:

• Dimarts 6 de febrer (Ajuntament de Polinyà)

• Dijous 8 de febrer (Ajuntament de Cabrils)

• Dimecres 14 de febrer (Ajuntament d’Artés)

• Dimarts 5 de març (Sessió virtual)

• Dijous 7 de març (Ajuntament de Pallejà)

Les diferents sessions han estat de molt profitoses i de caràcter pràctic i, entre d’altres, han servit per:

• Conèixer personalment companys i companyes de professió d’ajuntaments propers.

• Presentar les principals novetats del projecte de la CORH (i més concretament, de l’Espai 5.12), així com de projectes i reptes futurs.

• Conèixer de primera mà quins projectes o iniciatives estan endegant en matèria de RH els ajuntaments de l’Espai 5.12.

• Realitzar, per part dels responsables de RH, propostes de possibles projectes i / o actuacions a endegar en el marc de l’Espai 5.12.

• Disposar d’un espai per contrastar, amb companys i companyes de professió, dubtes i neguits sobre aspectes pràctics de la gestió de RH al món local.

En acabar cadascuna de les sessions, ha tingut lloc un dinar per tal de seguir fent xarxa d’una manera més informal.

Des de la CORH i l’equip impulsor del projecte, no podem estar més satisfetes del desenvolupament i resultat d’aquesta primera ronda de sessions. Aquest és l’inici d’un llarg i il·lusionant camí que comencem a construir plegats i només podem fer que agrair-vos el compromís i l’empenta que heu mostrat ja envers el projecte.

Així que... GRÀCIES!!!

Seguim!