Novetats

Montclar promociona l’alta velocitat

La Diputació de Barcelona ha lliurat un estudi de provisió de banda ampla a l’Ajuntament de Montclar per impulsar la connectivitat d’alta velocitat, un projecte que proposa l’estratègia de planificació del desplegament de les infraestructures de telecomunicacions al municipi, d’acord amb els interessos de connectivitat de l’Ajuntament i tenint en compte el marc regulador vigent.

02/10/2024 11.47 h.

La Diputació de Barcelona analitza la cobertura mòbil a Muntanyola i Cardona

Els ajuntaments de Muntanyola i Cardona han rebut, de la Diputació de Barcelona, els estudis de cobertura de telefonia mòbil a partir dels quals poden conèixer l’estat real de la cobertura i la qualitat del servei de telefonia mòbil al municipi i, així, poder definir actuacions de millora de les prestacions vinculades a aquest servei de telecomunicacions.

01/10/2024 12.30 h.

Manresa avança cap a solucions de ciutat intel·ligent

La Diputació de Barcelona ha lliurat a l’Ajuntament de Manresa un projecte d’estratègies de ciutat intel·ligent, que és el disseny de la integració de punts de càrrega per a vehicles elèctrics a la plataforma tecnològica per a la gestió urbana (Plataforma Smart Region).

05/09/2024 14.10 h.

La Diputació promou la governança de les TIC a la Garriga

L’Ajuntament de la Garriga ha rebut un estudi de comunicacions unificades de telefonia, que s’ha realitzat amb l’objectiu d’evolucionar els serveis de telefonia de l’Ajuntament fins a un nou escenari que unifiqui les diferents tecnologies i serveis que es fan servir actualment.

21/08/2024 13.26 h.

La Diputació analitza la cobertura mòbil a Begues, Òdena i Sentmenat

Els ajuntaments de Begues, Òdena i Sentmenat han rebut, de la Diputació de Barcelona, estudis de cobertura de telefonia mòbil per tal que puguin conèixer l’estat real de la cobertura i la qualitat del servei de telefonia mòbil al municipi; i, així, poder definir actuacions de millora de les prestacions vinculades a aquest servei de telecomunicacions.

16/08/2024 08.09 h.

Mostrando el intervalo 1 - 5 de 50 resultados.