La gestió de les activitats regulades requereix que l’Ajuntament disposi de suficient personal qualificat per assessorar i gestionar els tràmits amb les persones i empreses usuàries, per a la gestió interna dels expedients, per a l’elaboració i manteniment del cens d’activitats i per al disseny i execució dels plans de verificació.
Les actuacions d’inspecció les han de dur a terme tècnics qualificats i per aquest motiu es posa a disposició dels ens locals el recurs Finançament del servei d’inspecció i verificació d’activitats.
Amb aquest recurs es pretén contribuir a què els ajuntaments es puguin dotar dels recursos suficients per dur a terme aquestes tasques, ja sigui amb personal propi o bé mitjançant entitats col·laboradores, per complir amb les obligacions establertes a la normativa com són les actuacions de control ex post de les activitats subjectes a comunicació prèvia.
Podeu trobar aquest recurs al Catàleg de serveis clicant al següent enllaç.
Per a més informació podeu contactar amb l'Oficina d'Activitats Regulades i Programes en Protecció Civil.
Tu privacidad es nuestra prioridad
Para proteger tu intimidad, antes de continuar queremos asegurarnos que sabes que, tanto nosotros como nuestros colaboradores, utilizamos algunas “cookies” en la web para facilitarte el uso:
- Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
- Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.
Guardamos la aceptación de cookies durante 30 días para mejorar la experiencia de navegación. Recuerda que puedes eliminar las cookies de tu navegador. - De terceros para mostrarte información de nuestras redes sociales, como Facebook, X, YouTube, etc. Al acceder a estos sitios web podrás decidir si aceptas o no sus políticas de privacidad y de cookies.