On som?
La Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local està adscrita orgànica i funcionalment a l'Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació.
La missió de la Gerència, és la de prestar serveis als ens locals de la demarcació de Barcelona en els àmbits de:
- l'assessorament jurídic de recursos humans,
- la gestió i confecció de nòmines,
- l'assessorament tècnic en organització,
- la gestió informatitzada del padró d'habitants,
- la gestió documental,
- l'assessorament tècnic en la millora de la gestió pública,
- la prevenció de riscos laborals
Aquestes línies de serveis són desenvolupades per un equip de més de 60 professionals organitzats en tres serveis:
- Servei d'Assistència a l'Organització Municipal
- Servei d'Assistència jurídica en Recursos Humans
- Servei d’Assistència a la Direcció i Administració dels Recursos Humans
Els seus respectius professionals treballen de forma transversal i coordinada, per tal d'oferir un servei eficient i de qualitat a les organitzacions municipals de la demarcació de Barcelona.