FIRA DEL VERD URBÀ I LA BIODIVERSITAT 2024

La Diputació de Barcelona i l’Ajuntament d’Igualada han organitzat la Fira del Verd Urbà i la Biodiversitat. Aquesta primera edició, que se celebrarà a Igualada del 24 al 26 d’octubre, s’impulsa per potenciar la transformació verda dels espais públics dels municipis, plenament alineada amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i amb la qualitat de vida i la salut de la ciutadania.

A la Fira, es podrà trobar informació, demostracions i solucions d’àmbits com arboricultura, reg i drenatge, subministrament de plantes, solucions tecnològiques, substrats i encoixinats, control de plagues, productes fitosanitaris i adobs, maquinària, foment de la biodiversitat, murs i terrats verds, bioenginyeria, horts urbans, serveis forestals, educació ambiental, revegetació de talussos i  senyalització.

Així doncs, en un mateix espai es reuniran els professionals, les empreses, els responsables polítics i tècnics i les brigades municipals encarregats de la gestió del verd urbà i la biodiversitat.

Un congrés paral·lel a la fira

L’activitat firal es complementarà amb un Congrés paral·lel amb diverses conferències, xerrades tècniques i divulgatives així com diversos tallers demostratius per presentar nous productes, materials i projectes. Algunes d’aquestes xerrades versaran sobre el manteniment dels espais verds, la planificació i transformació des del verd o estratègies per comunicar.

En aquest enllaç trobareu el programa del Congrés

Aquí trobareu els expositors inscrits a la Fira

Per tramitar la teva inscripció a la Fira del Verd Urbà i la Biodiversitat
(Inscripció gratuïta)