Signatura electrònica de la Diputació de Barcelona
- Decret 722/2023, de 28 de gener, sobre l'aprovació de la Política de Signatura Electrònica (PSE) de la corporació, deixant sense efecte el decret 10605/2018 (BOPB de 8 de febrer de 2023).
- Instruccions generals per a la gestió de la utilització de dispositius de signatura manuscrita digitalitzada amb paràmetres biomètrics en la Diputació de Barcelona (BOPB de 7 de juny de 2023).
- Autorització de l'ús dels dispositius de signatura manuscrita digitalitzada amb paràmetres biomètrics en la Unitat de Registre (BOPB de 19 de juny de 2023).
- Autorització de l’ús dels dispositius de signatura manuscrita digitalitzada amb paràmetres biomètrics en el marc dels procediments electrònics que es duguin a terme en el Registre d’Interessos i el Registre Especial de Béns Patrimonials de la Diputació de Barcelona (BOPB de 19 de juny de 2023).
- Autorització de l'ús dels dispositius de signatura manuscrita digitalitzada amb paràmetres biomètrics en l'Oficina d'Arxiu i Gestió Documental en el marc de les consultes presencials de documentació (BOPB de 2 de juliol de 2024).
- Decret 4362/2020, de 12 de maig, sobre la flexibilització, durant la vigència de l'estat d'alarma, dels estàndards per a la signatura electrònica de documents administratius generats per la corporació (BOPB de 13 de maig de 2020).
- Decret 7733/2020, de 29 de juliol, sobre el manteniment, durant la vigència del segon Pla de contingència de la Diputació de Barcelona, dels criteris de flexibilització dels estàndards per a la signatura electrònica de documents administratius generats per la corporació (BOPB de 3 d'agost de 2020).
- Decret 13254/2020, de 18 de desembre, sobre el manteniment, durant la vigència de l'actual estat d'alarma, que expira el 9.5.2021, dels criteris de flexibilització dels estàndards per a la signatura electrònica de documents administratius generats per la corporació (BOPB de 24 de desembre de 2020).
- Decret 4578/2021, de 8 de maig, sobre el manteniment, fins el 30.9.2021, dels criteris de flexibilització dels estàndards per a la signatura electrònica de documents administratius generats per la corporació (BOPB d'11 de maig de 2021).
- Decret 10385/2021, de 28 de setembre, sobre el manteniment, fins el 31.1.2022, dels criteris de flexibilització dels estàndards per a la signatura electrònica de documents administratius generats per la corporació (BOPB de 30 de setembre de 2021).
- Decret 260/2022, de 19 de gener, sobre el manteniment, fins el 30.4.2022, dels criteris de flexibilització dels estàndards per a la signatura electrònica de documents administratius generats per la corporació (BOPB d'1 de febrer de 2022).
- Decret 4545/2022, de 25 d'abril, sobre el manteniment, fins el 31.7.2022, dels criteris de flexibilització dels estàndards per a la signatura electrònica de documents administratius generats per la corporació (BOPB de 28 d'abril de 2022).
- Decret 9630/2022, de 22 de juliol, sobre el manteniment, fins el 31.1.2023, dels criteris de flexibilització dels estàndards per a la signatura electrònica de documents administratius generats per la corporació (BOPB de 26 de juliol de 2022).
La teva privacitat és la nostra prioritat
Per protegir la teva intimitat, abans de continuar volem assegurar-nos que saps que, tant nosaltres com els nostres col·laboradors, utilitzem algunes “cookies” a la web per a facilitar-te l’ús:
- Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
- Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.
Guardem l’acceptació de cookies durant 30 dies per a millorar l’experiència de navegació. Recorda que pots eliminar les cookies del teu navegador. - De tercers per mostrar-te informació de les nostres xarxes socials, com Facebook, X, YouTube, etc. A l’accedir a aquests llocs web podràs decidir si acceptes o no les seves polítiques de privacitat i de cookies.