20/09/2023 12:24 h. - EDGAR MATA ROCA

Lluïsa Moret visita Molins de Rei i es reuneix amb l’alcalde Xavi Paz

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, visitarà Molins de Rei aquest dijous, 21 de setembre, a tres quarts d’onze del matí, on serà rebuda per l’alcalde Xavi Paz a la Casa de la Vila i on atendrà als mitjans de comunicació. Posteriorment visitaran i mantindran una reunió al Palau de Requesens.

Els professionals dels mitjans de comunicació que estiguin interessats en cobrir la visita s’han d’acreditar a premsa@diba.cat, indicant nom i cognoms, mitjà, telèfon i correu de contacte.

CONVOCATÒRIA ALS MITJANS

Dia: Dijous 21 de setembre

Hora: 10:45h

Lloc: Casa de la Vila (Pl. Catalunya, 1, Molins de Rei)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.