19/07/2016 15:18 h. - Ramon Viladomat

Convocatòria de subvencions a entitats per a activitats mediambientals

La Diputació de Barcelona ha obert una línia de subvencions adreçades a entitats sense ànim de lucre que desenvolupin projectes i activitats de caire mediambiental dins el territori de la demarcació de Barcelona. La convocatòria, oberta fins al 27 de juliol, vol fomentar el desenvolupament de projectes relacionats amb l'estalvi i l'eficiència energètica, l'estalvi d'aigua i la biodiversitat urbana.

D'acord amb la convocatòria, poden presentar sol·licituds les associacions, fundacions i altres entitats sense ànim de lucre. Els projectes han de contribuir a la millora de la qualitat del medi ambient, mitjançant l'educació i la sensibilització ambiental i la promoció de la participació dels diferents sectors ambientalistes que actuïn de manera conjunta o coordinada amb els municipis.

També es poden presentar projectes o programes que incideixin directament o indirectament que en matèria ambiental duguin a terme els ens locals, facilitant, millorant o completant l'activitat

Així mateix, a  la convocatòria es poden presentar projectes que fomentin la sensibilització i participació ciutadana en projectes i activitats d'estalvi i eficiència energètica, d'estalvi d'aigua o de biodiversitat urbana, vinculats a la millora ambiental del territori o del municipi.

Per a més informació: Bases de la convocatòria

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.