INS Salvador Dalí de El Prat de Llobregat

Foto:INS Salvador Dalí Prat de Llobregat

Durant el primer trimestre del curs 2023-24, els alumnes de 1r ESO A i 1r ESO B de l'INS Salvador Dalí del Prat de Llobregat han realitzat un projecte d'Aprenentatge Servei en el marc del projecte Mercats Sostenibles de la Diputació de Barcelona.

A continuació podeu consultar els resultats de les accions que han realitzat.

INS Salvador Dalí - 1r ESO B

• Reportatge TV.
  • Punt informatiu.
  • Cartells informatius (al punt d’informació).
  • Enquestes a persones usuàries del mercat sobre els seus hàbits de compra i ús d’envasos (amb ordinador al punt d’informació i amb paper per tot el mercat).
  • Dinamització del joc de la ruleta (punt d’informació, on t’emportaves premis com: segells pel passaport, bosses sostenibles o un dibuix fet pels alumnes
  • Suport de materials de la campanya a les parades del mercat.
  • Cançó sobre els envasos sostenibles que sonava al bar del mercat.
  • Informació sobre la campanya Mercats Sostenibles.

Accions realitzades durant el servei al Mercat Municipal (9/11/2023) del Prat de Llobregat per alumnat de 1rESOB de l’INS Salvador Dalí.

INS Salvador Dalí - 1r ESO A

• Punt informatiu.
  • Cartells informatius (al punt d’informació).
  • Dinamització del joc de la ruleta (punt d’informació, on t’emportaves premis com: segells pel passaport o bosses sostenibles.
  • Suport de materials de la campanya a les parades del mercat.
  • Photocall on els clients podien fer-se fotos.
  • Informació sobre la campanya Mercats Sostenibles.

Accions realitzades durant el servei al Mercat Municipal (10/11/2023) del Prat de Llobregat per alumnat de l’INS Salvador Dalí.

INS Salvador Dalí - 1r ESO B

INS Salvador Dalí - 1r ESO A