Congrés de Govern Digital

Comparteix
21/03/2018 12:15 - 14:15

Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. Sala: Teatre.

L’oficina d’activitats participarà en el taller Preparats per l’administració electrònica que coordina l’Oficina de Gestió Empresarial de la Generalitat.

Presentació

En aquest taller l’Oficina d’Activitats parlarà de la importància per als ajuntaments de disposar d’un cens d’activitats en el marc de l’administració electrònica així com d’una aplicació com el Gestor d’Informació d’Activitats (GIA) per a mantenir el cens i gestionar les activitats.

Programa

Taller Transformació Digital

"A l’ajuntament del costat no ho fan així: Preparats per la tramitació electrònica"

Ascension Galvez Paradas | Directora Serveis al col·legiat | Col·legi d’Aparelladors Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Barcelona
Cristina Pruñonosa | gerent de l’Oficina de Gestió Empresarial del Departament d’Empresa i Coneixement | Generalitat de Catalunya.
Isabel Alonso Fernández | Cap de l’Oficina d’Activitats | Diputació de Barcelona
Natàlia Cantero Caldito | Responsable FUE al món local | Generalitat de Catalunya
Loli Triviño | Cap del servei de Qualitat i processos de l’Oficina de Gestió Empresarial | Generalitat de Catalunya

Aquest taller, coordinat per l’Oficina de Gestió Empresarial del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i el Col·legi d’Aparelladors de Barcelona, volem reflexionar, debatre i posar en comú els projectes en curs que estem desenvolupant en l’entorn de les activitats econòmiques, com oportunitats de millora per enfortir la relació de les empreses amb l’Administració.

Els projectes en curs que s’estan desenvolupant, engloben canvis i millores en diferents temàtiques : jurídic, tecnològic, organitzatiu, etc… que a través d’exemples i de la participació col·lectiva dels assistents, de forma pràctica i dinàmica, ens permetrà conjuntament detectar incidències, resoldre dubtes i posar en comú aquest canvi organitzatiu associat al nou model de relació administrativa amb els empresaris i el seus intermediaris.

El taller pretén:

– Conèixer i fer resolució de casos pràctics de cadascuna de les matèries exposades.
– Participar en un espai d’Intercanvi de coneixements i experiències entre els professionals de l’àmbit.
– A partir de diferents taules rodones que s’establiran, cadascuna d’elles amb un tema diferent relacionat amb activitat econòmica, els participants aniran resolent els dubtes dels casos pràctics plantejats.

Les diferents temàtiques a tractar seran:

– Interoperabilitat de l’administració amb els col·legis professionals, entitats col·laboradores… (Col·legi d’Aparelladors de Barcelona)
–  Directori d’empreses i establiments. Identificador únic. Àrea privada de l’empresa
–  Cens d’activitats (Diputació de Barcelona)
–  Gestió dels rols dels intermediaris
–  Nou marc jurídic. Activitats i obres
–  Estandardització procediments administratius d’obres 

 

Mes informació: http://governdigital.cat/2018local/