24 d'abril de 2024

Nous materials esportius de préstec al nostre catàleg

Us informem que hem incorporat tres nous elements al nostre catàleg de material que deixem en préstec per a esdeveniments esportius locals:

• "Pack" Hoquei: el pac conté tot el material necessari per jugar en equip a hoquei sobre herba, un esport practicat entre dos equips d'onze jugadors cadascun.
  • Pickleball: material per a la pràctica d'aquest esport de raqueta o pales tipus pàdel, d'interior o d'exterior, on dos jugadors (en partides individuals) o quatre jugadors (en partides de dobles) colpegen una bola de polímer buida perforada sobre una xarxa de 91 cm d'alt amb pales sòlides. Els dos bàndols colpegen la pilota d'anada i tornada per sobre de la xarxa fins que un dels costats comet una infracció de les normes.
  • Petanca: tot el material necessari per a la pràctica d'aquest esport disputat entre dos o tres jugadors (o dos o tres equips) que consisteix en llançar unes boles per a situar-les el més a prop possible del bolig.
  • Exposició «Mirem el passat. Esports»: t'oferim aquesta exposició que aplega 95 imatges que mostren la pràctica de l’esport modern durant el primer terç del segle XX, especialment a la ciutat de Barcelona, que recomanem instal·lar a algun equipament esportiu municipal.

Els Serveis d'Esports de la Diputació de Barcelona ofereixen als ens locals la possibilitat de disposar de forma puntual i gratuïta de material recreatiu i esportiu per contribuir a dinamitzar activitats fisico-esportives als municipis.

Qualsevol ens local de la província de Barcelona, que estigui adherit al protocol general de col·laboració, pot sol·licitar el préstec del material seguint les condicions bàsiques de cessió i utilització.