Jornada “Com organitzar fires i mercats d’aliments amb garanties per a les persones consumidores”

Diputació de Barcelona / Omeka

20/09/2024 09:49 h.

Els mercats municipals, les fires i els mercats de venda no sedentària són un pol d'abastament d'aliments frescos i saludables, sovint artesanals o de quilòmetre zero. Per facilitar l’organització de fires i mercats d'aliments amb garanties en l'àmbit de la salut pública i el consum, us convoquem a una jornada que tindrà lloc al Fòrum Gastronòmic de Barcelona el pròxim 6 de novembre.

• Pla d’actuació de mandat de la Diputació de Barcelona 2024-2027

Innovació pública per la sostenibilitat, l’equitat territorial i la cohesió social

06/08/2024 09:28 h.

El Pla d’actuació de mandat és el document estratègic que recull els principals objectius polítics que donen resposta a les prioritats del govern de la Diputació de Barcelona i les línies d'actuació per a assolir-los, considerant tots els recursos que la corporació té al seu abast.

• 103 poblacions rebran visites de les UMIC el mes d’octubre

Imatge: Diputació de Barcelona

27/09/2024 13:33 h.

Les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona viatgen per la demarcació visitant els municipis de menys de 20.000 habitants que no disposen de servei municipal de consum.

• Afectats per la pedregada de Sant Pere de Torelló reben assessorament

23/09/2024 17:30 h.

Una vintena de famílies de Sant Pere de Torelló afectades per la pedregada d’agost ha acudit aquest dimecres a la Unitat Mòbil d’Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona, que s’ha desplaçat fins al municipi per assessorar-les davant les dificultats que afronten per negociar els arranjaments de les seves llars o negocis.

• Programació de visites de les UMIC el mes de setembre

14/08/2024 12:28 h.

El servei que ofereixen les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis de consum propis. El seu equip tècnic dona resposta a les consultes i reclamacions que hi fan directament els ciutadans de manera presencial.

S'estan mostrant 1 - 5 de 8 resultats.