Directori de mercats i fires

La Gerència de Serveis de Comerç, treballa en l’actualització constant de les dades referents a mercats i fires amb els següents objectius:

• Disposar d’informació fiable i actualitzada sobre la realitat dels mercats de venda no sedentària, mercats municipals i les fires-mercat.
  • Incorporació de les diferents tipologies de mercats de venda no sedentària, mercats municipals  i fires-mercat establertes a la Llei 18/2017, de l’1 d’agost, de comerç, serveis i fires per tal de disposar d’una informació integral del sector.
  • Disposar d’una mapa i una cartografia que ens permeti visualitzar l’oferta existent en matèria de mercats de venda no sedentària, mercats municipals i les fires–mercat existents a la demarcació de Barcelona.