07/11/2017 13:47 h. - Susana Burgos
La Diputació, al World Travel Market
Turisme de la Diputació de Barcelona està present fins demà, a Londres, al World Travel Market, una de les fires de l’àmbit professional més importants de la indústria turística a nivell internacional. La Diputació hi participa dins l'estand institucional de Catalunya sota la marca turística Barcelona amb el lema "Barcelona is much more” per presentar el conjunt de l'oferta turística de la demarcació de Barcelona.
La Diputació estarà present en representació de les de les diferents marques i territoris de la demarcació de Barcelona i enguany, esta acompanyada per la participació dels ajuntament de Calella, Castelldefels, Malgrat de Mar, Santa Susanna, Sitges i el Consorci del Vallès Occidental.
Paral·lelament, i a través del conveni de col·laboració entre la Diputació de Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme, es realitzaran, en el marc de la WTM, accions de promoció de l’enoturisme a les comarques barcelonines.
<< Tornar al llistat de notes de premsa
Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi
Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.
Tu privacidad es nuestra prioridad
Para proteger tu intimidad, antes de continuar queremos asegurarnos que sabes que, tanto nosotros como nuestros colaboradores, utilizamos algunas “cookies” en la web para facilitarte el uso:
- Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
- Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.
Guardamos la aceptación de cookies durante 30 días para mejorar la experiencia de navegación. Recuerda que puedes eliminar las cookies de tu navegador. - De terceros para mostrarte información de nuestras redes sociales, como Facebook, X, YouTube, etc. Al acceder a estos sitios web podrás decidir si aceptas o no sus políticas de privacidad y de cookies.