Gestió, comercialització i comunicació de marques de moda // 60 hores
Descripció:
Que hi ha més enllà de dissenyar una col·lecció? Quin és el camí que un dissenyador ha de seguir de la desfilada a la botiga. En aquest curs parlarem de tot el que cal saber per a què una peça de vestir passi de ser un prototip a un producte vendible. Analitzarem des de dins l’engranatge de la indústria de la moda: marques, desfilades i tot el que li cal a una empresa de moda per a ser un cas d’èxit.
Dirigit a tot aquell qui vulgui emprendre en el sector de la moda, tant pel que fa a la creació d’una marca pròpia com oferint algun tipus de servei adreçat a marques. A aquelles persones que tinguin interès i curiositat per conèixer totes les tasques dins d’una empresa de moda, més enllà del disseny de col·leccions i estiguin interessades en descobrir el funcionament d’un mercat tant canviant i exigent.
Modalitats: presencial
Requisits: cap
Preu: 141 €
Per acreditar el nivell o per qualsevol informació sobre el curs podeu contactar amb la docent Marta Campañà a través d'un correu a campanasm@diba.cat
GRUPS PRESENCIALS
Codi: MA26A
Horari: dc. 10:00 a 13:00h
Inici-Final: Del 02/10/2024 - 26/02/2025
Durada: 20 setmanes
Horari d'atenció
De dilluns a divendres, matí de 9:00 a 13:30 hores
De dilluns a dijous, tarda de 15:00 a 19:00 hores
Podeu contactar amb l'escola a edona@diba.cat
Tel. 934 049 107
Tu privacidad es nuestra prioridad
Para proteger tu intimidad, antes de continuar queremos asegurarnos que sabes que, tanto nosotros como nuestros colaboradores, utilizamos algunas “cookies” en la web para facilitarte el uso:
- Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
- Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.
Guardamos la aceptación de cookies durante 30 días para mejorar la experiencia de navegación. Recuerda que puedes eliminar las cookies de tu navegador. - De terceros para mostrarte información de nuestras redes sociales, como Facebook, X, YouTube, etc. Al acceder a estos sitios web podrás decidir si aceptas o no sus políticas de privacidad y de cookies.