Equip de les xarxes socials de la Diputació de Barcelona recollint el Premi Pilar Casanova de Comunicació Corporativa a la Innovació en Comunicació. Foto: Diputació de Barcelona

02/12/2022 12:00 h

Innovació

El TikTok de la Diputació premiat per la innovació en comunicació

El perfil de TikTok de la Diputació de Barcelona s’ha endut aquest divendres el Premi Pilar Casanova de Comunicació Corporativa que atorga el Col·legi de Periodistes de Catalunya, en la categoria d’Innovació en Comunicació.

En la seva valoració, el jurat destaca la valentia de la Diputació per apostar per TikTok i incideix en la capacitat de la corporació per adaptar-se als nous hàbits de consum de la ciutadania i, d’aquesta manera, donar a conèixer els seus serveis a un públic més jove. També reconeix la capacitat per adaptar-se a un llenguatge innovador i informal.

La de Barcelona va ser la primera diputació catalana i la tercera de l’estat espanyol a obrir perfil a TikTok (@DiputacioBarcelona), el mes d'abril d'aquest any. Des d’aleshores ha publicat 90 vídeos que sumen prop de 300.000 visualitzacions i més de 1.700 seguidors. El seguiment dels usuaris és ascendent i sostingut; mentre acumula reconeixements en diversos àmbits de la professió.

Els premis Pilar Casanova de Comunicació Corporativa tenen com a referència el Manual de Bones Pràctiques del Col·legi de Periodistes de Catalunya. Reconeixen i impulsen la tasca dels gabinets de premsa i comunicació i els professionals que hi treballen, destacant els esforços del sector per donar accés a una informació veraç i útil.

Aquest reconeixement respon a l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 9 "Indústria, innovació i infraestructures”. Els 17 ODS van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n’assumeix el compliment i desplega la seva acció de suport als governs locals de la província d’acord amb aquests ODS.

Compartir