01/12/2021 22:19 h.

Punts de recàrrega de vehicles elèctrics

Resultats del Grup de treball

S'ha realitzat la darrera sessió del cicle sobre bones pràctiques energètiques del Grup de treball de transició energètica al mon  local de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat de l’any 2021, dedicada a compartir experiències sobre la planificació i gestió local de punts de recàrrega de vehicle elèctric, a partir d’una proposta de l’Ajuntament de Terrassa.

Aquest cicle neix fruit de l'interès dels membres del Grup de treball de transició energètica local de la Xarxa per tal de compartir experiències de forma específica entre els membres del Grup i amb projectes i bones pràctiques reeixides.

Podeu consultar totes les presentacions i l'enregistrament de la sessió a continuació o a l'enllaç a la web de la Xarxa.

Ja estem treballant per la programació del 2022 amb noves sessions trimestrals per seguir compartint bones pràctiques energètiques en equipaments i infraestructures municipals.

4. Punts de recàrrega de vehicles elèctrics

Sessió virtual, 26 de novembre del 2021

Programa de suport al desplegament de la infraestructura de recàrrega de vehicles elèctrics. Lluis Morer, ICAEN. Bones pràctiques

El Pla Estratègic del Vehicle Elèctric a Terrassa. Pau Sales, Ajuntament de Terrassa.

La xarxa pública d’estacions de recàrrega de vehicle elèctric a Reus. Ramon Castellví, Ajuntament de Reus i Leo Blázquez, Reus Mobilitat.

Gestió municipal dels punts de recàrrega de vehicle elèctric a Barcelona. Àngel Lopez, Ajuntament de Barcelona.

Dubtes, preguntes i debat

Vídeo de l'enregistrament de la sessió

/div>