31/01/2020 13:44 h.

Assemblea de la Xarxa

.

Per a membres de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat

Benvolgudes i benvolguts membre de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat,

En nom de la Presidència de la Xarxa, i com a representant del vostre ens local, us convidem a la 20a Assemblea General que és l’òrgan de decisió de l’associació.

La propera Assemblea General tindrà lloc al Teatre Municipal de Montcada i Reixac, gràcies al suport i la col·laboració de l’Ajuntament de Montcada i Reixac.

L'Assemblea és l'espai de trobada anual dels ens locals associats que servirà per donar el tret de sortida al nou mandat 2020-2023 i en el qual s'aprovarà la nova estructura de funcionament de la Xarxa i el Pla Estratègic.

ORDRE DEL DIA DEFINITIU: Al següent enllaç podeu consultar l'ordre del dia previst i com arribar-hi. Ja teniu el programa final disponible amb la ponència inaugural del nou mandat a càrrec de Joan Herrera, Director de Medi Ambient i Energia de l'Ajuntament del Prat de Llobregat.

En breu us farem arribar la documentació a sotmetre a la vostra consideració i coneixement.

INSCRIPCIONS: Us podeu inscriure a través del Formulari d’inscripcions o via correu electrònic a xarxasost@diba.cat

Podeu venir acompanyt/da d’algun tècnic/a municipal si ho desitgeu. Preguem s’inscrigui també.

DELEGACIÓ DE VOT: En cas de no poder assistir–hi podeu delegar el vostre vot en un altre representant del vostre ens local, d’un altre ens local o a la Presidència de la Xarxa.

Document de delegació de vot