09/01/2020 10:30 h.

Reunió amb la Gerència de Promoció Econòmica i Ocupació

Lluïsa Melgares, diputada de Tot per Terrassa a la Diputació de Barcelona, es reuneix amb la presidenta de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç, Eva Menor, Leandro Mayola, Gerent de serveis de Desenvolupament Econòmic, i Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç.

La diputada Melgares convoca als representants de l’àrea de desenvolupament econòmic per tal de conèixer amb més profunditat els programes i serveis que s’ofereixen. La reunió ha estat un espai on s’ha posat sobre la taula diferents necessitats i realitats del municipi de Terrassa, similars a la resta de municipis de la demarcació i especialment compartits pels municipis que integren la comarca del Vallès occidental.