30/04/2021 07:38 h.

Nova adhesió al Servei Local de Teleassistència a través del Catàleg de serveis 2021-2023

En els propers dies finalitzarà el procés d’adjudicació del nou contracte per a la prestació del Servei Local de Teleassistència que entrarà en vigor el proper 1 de maig. Aquest nou període vindrà acompanyat d’un conjunt de millores en la prestació del servei, així com de novetats sobre la tipologia de preus, els imports i el circuit de facturació. Properament, us informarem amb detall de tots aquests canvis.

És per això, que aquest any el Servei Local de Teleassistència s’ha inclòs en el Catàleg de serveis 2021-2023 de la Diputació de Barcelona. Per accedir  al recurs heu d’entrar a través del Portal Municipal de Tramitació, a “convocatòries actives, ajuts i suports puntuals, oferta benestar social 2021”.

A l’apartat de “condicions de concertació” trobareu, la  fitxa de sol·licitud C1-Telassistencia-21, que haureu d’omplir i annexar, juntament amb la diligència d’aprovació del vostre òrgan competent sobre l'adhesió al programa "Servei Local de Teleassistència" (la forma i redacció d’aquesta diligència és lliure).

A la mateixa fitxa, i també entrant a l’apartat Governs Locals de la nostra web, podeu trobar les noves Bases 2021-2024, així com una modificació d’aquestes que afecta el sistema de facturació. Els preus que entraran en vigor amb la nova contractació us els comunicarem tan aviat estigui resolta l’adjudicació definitiva.

El termini per sol·licitar el servei de teleassistència romandrà obert tot l’any 2021 però recomanem que feu la tramitació abans de  l’1 de maig, data en què entrarà en vigor el nou contracte del servei.

Fins aleshores, les actuals Bases 2019-2020 continuen vigents, tots els ajuntaments continuen adherits i es mantenen totes les condicions actuals.

Per més informació, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través de teleassistencia@diba.cat.