27/05/2024 11:10 h.

Es prorroga la contractació del Servei Local de Teleassistència

©Unsplash

La Diputació de Barcelona ha prorrogat el contracte per la prestació del Servei Local de Teleassistència, tal i com preveu el plec de clàusules administratives, fins el 31 de desembre de 2025. Com a conseqüència, i per cobrir la totalitat d’aquest període contractual, també es prorrogaran les “Bases per a la gestió i desenvolupament del programa Servei Local de Teleassistència: anys 2021-2024” a les quals els ens locals estan adherits, i que continuen vigents fins el 31 de desembre de 2024.

Per tant, els ens locals no han de fer cap tràmit per seguir sent ens receptors del servei.

Així mateix, i tenint en compte que el SLT experimenta, any rere any, un creixement positiu que evidencia la idoneïtat d’un recurs com aquest, es farà arribar als ens locals una breu enquesta per recollir les previsions municipals reals respecte a l’abast del servei per l'actual anualitat i per 2025, amb la fa finalitat d’ajustar al màxim la planificació pressupostària. També es vol copsar el grau de satisfacció dels municipis en relació a diferents aspectes amb l’objectiu d’identificar possibles àrees de millora i seguir treballant per oferir un servei de màxima qualitat.