Cloenda de la 12a edició del Cercle de Comparació Intermunicipal de Seguretat Alimentària (CCISAM)

Data: Dijous, 4 de novembre de 2021

Horari: de 10.00 h a 13.00 h

Lloc: Sala d’actes del Pavelló Migjorn del Recinte Mundet, Passeig Vall d'Hebron, 171. Barcelona

L'objectiu de la jornada és presentar els resultats i les dades més rellevants de la 12a edició del CCISAM, però també aprofitarem la trobada per reflexionar sobre la forma com produïm i consumim aliments i la relació entre el sistema alimentari actual, el canvi climàtic i l'aparició de noves pandèmies.

10.00 h Presentació
Jesús Naharro Rodríguez. Diputat delegat de Salut Pública i Consum. Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social. Diputació de Barcelona

10.15 h Conferència inaugural: La seguretat alimentària i el canvi climàtic
Cristina Tirado-von der Pahlen. Professora de la Universitat de Califòrnia a Los Àngeles (UCLA). Investigadora del Panel Intergovernamental sobre Canvi Climàtic (IPCC) de l'ONU. Assessora de diferents organismes internacionals sobre canvi climàtic, alimentació, salut i sostenibilitat.

11.15 h Pausa

11.30 h Presentació dels resultats del Cercle:

Generalitats del Cercle
Ramon Dordal Zuera. Cap de la Secció de Suport a l'Activitat Economicofinancera Municipal. Servei de Programació. Àrea de Recursos Humans, Hisenda i Serveis Interns. Diputació de Barcelona

Resultats de la 12a edició
Magda Bertran Ribera. Cap de Secció de Salut Pública. Servei de Salut Pública. Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social. Diputació de Barcelona.

Valoració de la participació al Cercle
Sandra Castañé Angulo. Cap de Secció de Salut. Ajuntament de Mataró.
Gràcia Carmona Palma. Tècnica del Servei de Salut Pública. Ajuntament de Cambrils.

13 h Cloenda
Cati Chamorro Moreno. Cap del Servei de Salut Pública. Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social. Diputació de Barcelona.