15/02/2024 13:07 h. - EDGAR MATA ROCA

Visita institucional de la presidenta Lluïsa Moret a l’Alt Penedès

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, acompanyada del diputat d’Infraestructures i Territori, Sergi Vallès, visitaran dimarts que ve, 20 de febrer, tres municipis de l’Alt Penedès.

A dos quarts d’onze del matí Moret serà rebuda per l’alcalde de Vilafranca del Penedès, Francisco Romero, a la nau on es farà el projecte de la futura Biblioteca de la ciutat (c/ Comerç, 29) per conèixer aquest espai. També visitaran el Claustre de Sant Francesc i es desplaçaran fins al VINSEUM on Moret es trobarà amb el seu president, Joan Tarrada. A l’Ajuntament signarà el llibre d’honor, es reunirà amb l’alcalde i tindrà una trobada amb l’equip de govern.

Posteriorment, a la una del migdia, arribarà al Consell Comarcal de l’Alt Penedès on Moret, Vallès i el president del Consell Comarcal, Xavier Lluch, atendran als mitjans de comunicació per fer balanç de les actuacions dutes a terme per la Diputació a la comarca.

La visita institucional continuarà a les cinc de la tarda a l’Ajuntament de Pontons, on Moret serà rebuda per l’alcalde, Josep Tutusaus, i, a més de reunir-s’hi, farà una visita a les dependències municipals i signarà el llibre d’honor.

Finalment, a les 18:40h la presidenta serà rebuda a l’Ajuntament de Sant Quintí de Mediona per l’alcalde del municipi, Bernat Catasús, on signarà el llibre d’honor i es reunirà amb l’equip de govern.

CONVOCATÒRIA ALS MITJANS

Dia: Dimarts 20 de febrer

Hora: 13h

Lloc: Consell Comarcal de l’Alt Penedès (Carrer Hermenegild Clascar, 1. Vilafranca del Penedès)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.