25/07/2022 08:30 h. - Ramon Viladomat

Visita final d’obres a la travessera urbana de la BV-4601 a Sant Bartomeu del Grau

Demà dimarts, 26 de juliol, a les 17.00 h, el diputat d’Infraestructures I Espais Naturals, Pere Pons, juntament amb l’alcalde de Sant Bartomeu del Grau, David Puyol, realitzaran una visita de final d’obres a la travessera urbana de la carretera BV.4601 en la intersecció dels carrers de Vic, Era i Tres Creus. Al final de la visita hi haurà una atenció als mitjans de comunicació.

L’actuació ha estat realitzada d’acord amb el conveni signat entre la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Bartomeu del Grau ha comptat amb una inversió de 312.667,48 euros, dels quals 174.098 euros han estat aportats per l’Ajuntament i 138.569 euros per la Diputació.

Les obres, que han durat sis mesos, han consistit en la implantació d’una rotonda de de 21,5 m de diàmetre exterior que permeti tots els moviments entre el carrer de les Tres Creus i la travessera com a porta d’entrada al nucli de la població, per tal de millorar la mobilitat dels vehicles pesants al voltant de la nova rotonda, tant les illetes deflectores com l’illot central es preveuen trepitjables i sense senyalització vertical.

També s’ha fet una adequació de l’entorn de la intersecció per tal de promoure la mobilitat a peu i l’accessibilitat dels vianants, i la millora de la qualitat de l’espai públic es re urbanitza l’entorn de la nova rotonda dotant-la d’un caràcter més urbà.

Així, el conjunt de l’actuació ha comportat també la construcció de voreres amb itineraris adaptats i implantació de passos de vianants i l’adequació de la zona d’estada de la travessera amb el carrer Vic, També s’ha modificat la xarxa de sanejament i clavegueram per tal d’evitar registres i la instal·lacions sota calçada.

Paral·lelament s’ha fet un drenatge de la nova intersecció i s’ha modificat la canalització de xarxa d’aigua potable i desplaçament de la fibra òptica. Complementàriament s’ha reposat el mobiliari urbà i s’ha instal·lat un nou enllumenat, a més de noves zones enjardinades i la seva xarxa de reg, a més de millores en la senyalització vertical i horitzontal.

Final d’obres a la travessera urbana de la BV-4601 a Sant Bartomeu del Grau

Dia: Dimarts, 26 de juliol de 2022

Hora: 17.00 h

Lloc: Ajuntament de Sant Bartomeu del Grau (Passeig del Grau, 10)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.