04/04/2022 16:00 h. - Susana Burgos

Visita del secretari d’Estat de Turisme, Fernando Valdés, a la Via Blava Anoia

El secretari d’Estat de Turisme del Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme del Govern d’Espanya, Fernando Valdés, la diputada de Turisme de la Diputació de Barcelona, Abigail Garrido, i el diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, visitaran, dimecres, 6 d’abril, a partir de les 8.45 h, un dels trams de la Via Blava Anoia, que forma part del projectes de les Vies Blaves Barcelona, impulsat per la Diputació de Barcelona. En concret, es farà una visita pel tram que transcorre entre Vilanova del Camí i Jorba.

La visita s’iniciarà a Vilanova del Camí, a les 8.45 h, on es mantindrà una reunió prèvia amb alcaldes  i regidors de la comarca i del Consell Comarcal de l'Anoia per parlar sobre el projecte de les Vies Blaves Barcelona. Els mitjans de comunicació podran fer un mut de la trobada.

A continuació, es farà el recorregut pel tram de la Via Blava Anoia que transcorre entre Vilanova del Camí i Jorba. Els mitjans de comunicació que vulguin cobrir la visita disposaran de transport per realitzar el recorregut, d’uns 10 km. El secretari d’Estat de Turisme, Fernando Valdès, la diputada de Turisme de la Diputació, Abigail Garrido, i el diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, atendran als mitjans de comunicació a l’Ermita de la Sala (Jorba), final del recorregut.

Els mitjans de comunicació que vulguin cobrir la visita han d’enviar un correu electrònica a burgosjs@diba.cat, abans de dimarts, 5 d’abril, a les 15 h, amb el seu nom i mitjà de comunicació.

El projecte Via Blava Anoia Fase I va rebre el desembre passat 4,5 milions d’euros dins de la convocatòria extraordinària dels Plans de Sostenibilitat Turística en Destinació (PSTD) per a ens locals finançats amb els Fons Next Generation de la UE, a través del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència “España Puede” del Govern d’Espanya.  Les Vies Blaves, que suposaran una inversió global de 54 milions d’euros, tenen com a objectiu a rehabilitar les lleres dels rius Llobregat, Cardener i Anoia, al seu pas per la província de Barcelona, per fer-les transitables per a la pràctica del senderisme i del cicloturisme.

Informació pels mitjans de comunicació. Visita Via Blava Anoia

Dia: dimecres, 6 d’abril
Hora: 8.45 h
Lloc: Can Muscons – Vilanova del Camí (https://goo.gl/maps/3VQgzJYheN1bE9FF6)
Acreditacions: Susana Burgos  burgosjs@diba.cat (648 20 00 63)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.