23/03/2022 11:30 h. - Susana Burgos

Visita de la presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, a Sant Esteve Sesrovires

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, visitarà aquest dijous, 24 de març, a partir de les 12.30 h, Sant Esteves Sesrovires, on serà rebuda pel seu alcalde, Enric Carbonell, i la resta de regidors del consistori.

La visita s’iniciarà al mateix ajuntament on signarà el llibre d’honor i mantindrà una trobada amb l’equip municipal per conèixer els diferents projectes en els que està treballant aquest municipi.

Posteriorment, cap a les 13.30 h, la presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, i l’alcalde de  Sant Esteve Sesrovires, Enric Carbonell, visitaran l’espai de l’edifici Fòrum on s’ubicarà la futura biblioteca municipal per tal de conèixer de primera mà aquest projecte. Serà en aquest moment quan està previst que la presidenta de la Diputació, Núria Marín, i l’alcalde de  Sant Esteve Sesrovires, Enric Carbonell, mantinguin un contacte informatiu amb els mitjans de comunicació.

Visita Sant Esteve Sesrovires

Dia: dijous, 24 de març
Hora: 12.30 h (Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires)
13.30 h Contacte amb els mitjans de comunicació (Passeig de les Oliveres / Passatge Sant Joan)
Lloc: Sant Esteve Sesrovires

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.