28/03/2023 10:56 h. - Ramon Viladomat

Visita d’obres de reurbanització de la travessera urbana de la N-141d entre Calldetenes i Vic

Demà dimecres, 29 de març, el diputat d’Infraestructures I Espais Naturals, Pere Pons, acompanyar de l’alcalde de Calldetenes, Marc Verdaguer, i l’alcaldessa de Vic, Anna Erra, faran a les 13.30 h, una visita a les obres de reurbanització de la travessera urbana que la Diputació de Barcelona realitza a la carretera N-141d entre el PK 1,400 i el PK 1,975 entre Calldetenes i Vic.

Aquestes obres tenen com a objectiu transformar el tram de la travessera N-141d, entre la cruïlla amb el carrer del Bon Aire de Vic i la cruïlla amb l’avinguda Pau Casals de Calldetenes, per adaptar-la a les noves condicions de trànsit generades en els darrers anys i promoure una mobilitat més sostenible i segura, tant pels vehicles com pels vianants, millorar les condicions d’accessibilitat i alhora millorar la qualitat urbana d’aquest eix vertebrador.

Aquestes obres, iniciades el mes de juliol de 2022 amb un termini d’execució de 17 mesos, tenen un pressupost d’adjudicació de 1.851.130,60 euros, finançat en un 33% per la Diputació de Barcelona, el 54 5 per l’Ajuntament de Calldetenes i el 12% per l’Ajuntament de Vic. La data final de les obres està prevista pel mes de novembre d’aquest any.

Dia: Dimecres, 29 de març 2023

Hora: 13.30 h

Lloc de trobada: Ajuntament de Calldetenes (Plaça Onze de setembre, s/n)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.