17/05/2022 14:40 h. - EDGAR MATA ROCA

Una delegació de dones electes marroquines del projecte EqualMED visita Santa Coloma de Gramenet

Una vintena de dones electes de diferents governs locals del Marroc visitaran, aquest dimecres, 18 de maig, a les 12h, Santa Coloma de Gramenet en el marc del projecte de cooperació EqualMED, liderat per la Diputació de Barcelona i l’entitat IMADEL.

L’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet i vicepresidenta quarta i diputada de polítiques de participació, agenda 2030 i ODS de la Diputació de Barcelona, Núria Parlon, rebrà la delegació a l’Ajuntament, on s’atendrà als mitjans de comunicació, i després visitaran la CIBA.

CONVOCATÒRIA ALS MITJANS

Dia: Dimecres 18 de maig

Hora: 12h

Lloc: Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet (Pl. de la Vila, 1, Santa Coloma de Gramenet)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.