Societat - 15/07/2016 15:35 h. - Marisa Díez

Treballant per la futura Escola de Música i Dansa del Lluçanès

Responsables del Consorci del Lluçanès, que vol engegar un projecte d'Escola de Música i Dansa, han visitat el Consell Comarcal de l'Alt Penedès, amb l'acompanyament de personal tècnic d'Educació de la Diputació de Barcelona, per obtenir-hi assessorament.

El Consorci del Lluçanès vol tirar endavant un projecte d'Escola de Música i Dansa, una escola mancomunada entre els 13 municipis de la comarca, que té força semblances amb l'Escola de música de l'Alt Penedès, un projecte iniciat  ara fa 10 anys amb l'assessorament d'Educació de la Diputació..

Els responsables del Consorci del Lluçanès van poder conèixer el projecte educatiu, l'organització, i els recursos per dur a terme la iniciativa que tenen plantejada.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.