02/06/2016 14:45 h. - Ramon Viladomat

Projecte d'ampliació i reforma de la casa consistorial de Monistrol de Calders

L'Ajuntament de Monistrol de Calders (Moianès) ha rebut el projecte per a la reforma i ampliació de la casa consistorial, realitzat per la Diputació de Barcelona. L'objectiu del projecte és aconseguir un edifici accessible, més sostenible i més funcional, tant per a la ciutadania com per al personal que hi treballa.

Imatge: Diputació de Barcelona

El projecte s'ha realitzat aprofitant el trasllat del consultori mèdic, fins ara ubicat en planta baixa de l'edifici, que es reformarà completament per ubicar-hi l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, un despatx polivalent, la sala de plens i l'arxiu. L'actuació inclou la instal·lació d'un ascensor a l'edifici i la redistribució interior de les plantes primera i segona. El projecte s'ha estructurat en fases per facilitar la inversió municipal, que tindrà un cost d'uns 339.000 euros.

Amb aquesta actuació s'aconseguirà aproximar a la ciutadania els espais d'atenció de l'Ajuntament, amb accés directe a peu pla des del carrer, així com dotar al municipi d'un espai adequat per a celebrar els plens municipals. La plantilla municipal disposarà també d'uns espais més funcionals, que juntament amb arxiu documental i sala de reunions, seran també més confortables tant pel que fa a nivell tèrmic com lumínic, que tindran la màxima qualificació d'eficiència energètica.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.